Het archief

Bezoekjes

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgen via @

zaterdag 27 april 2013

Dingen te doen.

Als juf of meester ben je eigenlijk nooit klaar met je werk. Dat zal iedere juf of meester met mij eens zijn, denk ik. En soms loopt het over in je hoofd. In een schooljaar zijn er periodes die vreselijk druk zijn. Ik vergeet dan de helft van de dingen die ik moet doen. Oeps. Ik heb dus behoefte aan een lijstje in mijn map. Een lijstje waarop ik dingen kan schrijven die ik niet moet vergeten. Op Pinterest kun je honderden van dat soort lijstjes vinden. Ik heb er eentje gemaakt die volgens mij werkt voor mij. Ik heb nu vakantie dus ik kan hem nog niet echt gebruiken. Misschien wil jij ook wel zo'n lijstje in je klassenmap. Nou, dan kun je hem hier pakken.




fijne dag!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen