Het archief

Bezoekjes

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgen via @

vrijdag 19 april 2013

Kijk je klok!



Ik merkte dat de kinderen in mijn klas behoorlijk moeite hebben met klokkijken. Het blijft elk jaar weer groot obstakel voor sommige kinderen. Ik maakte deze kaarten om er heel veel verschillende dingen mee te doen. Er zijn analoge kaarten maar ook digitale kaarten. Je kunt dus bij elkaar zoeken, maar ook allerlei cooperatieve werkvormen. Hier kun je hem downloaden. Ik zou het leuk vinden dat je hier komt vertellen wat je met de kaarten hebt gedaan in je klas!


6 opmerkingen:

  1. Heel erg bedankt voor het plaatsen van deze spelkaarten! Ook in onze klas zijn er nog teveel kinderen die hier heel veel moeite mee hebben en ik was van plan om vanavond zelf een setje te maken. Dankzij even op pinterest kijken vond ik jouw geweldige site en neem je me dus heel veel werk uit handen!! Nogmaals bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ik nou heel kippig of zie ik nergens een downloadmogelijkheid? :-/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. achter het woord werkvormen staat hier en die moet je aanklikken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super! deze ga ik in mijn hoekenwerk gebruiken :)
    Heb je enkel uur en half uur? Of ook met kwartier, en 5 minuten?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tijdens zelfstandig werken spelen ze er ook memory mee. Erg handige kaarten. Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. MIsschien ook leuk om duo's te vormen. Alle leerlingen krijgen een kaartje. Ze lopen door de klas en zoeken hun partner.

    BeantwoordenVerwijderen