Het archief

Bezoekjes

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgen via @

maandag 20 mei 2013

Boggle bord

Heel veel gezien op Pinterest. Een Boggle bord. Letters in een raster van 4x4 letters en zoeken maar naar woorden. Ik ga dit gebruiken als klaar opdracht en het komt op de takenbrief van mijn kinderen. Ook vond ik op Pinterest een werkblad om hierbij de te gebruiken die ik even vertaald heb.



In het pakketje van Boggle vind je het volgende:
  • boggle letters (natuurlijk) in de schrijfletters. Deze kun je een paar keer uitprinten.
  • lege rechthoekjes om je letters in te plakken.
  • stukken rand om je bord mee op de fleuren. Even printen, uitknippen en aan elkaar plakken.
  • letters BOGGLE om boven je boggle bord te plakken.
Je kunt werken met magneten, prikbord of zoals ik met kneedgum op mijn raam. Dat is ook snel en makkelijk te wisselen en er komt geen gaatje in mijn kaartjes.

En hier vind je het werkblad.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen