Het archief

Bezoekjes

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgen via @

zaterdag 4 mei 2013

Duo lezen..

Ik loop al heel lang met de gedachte om het duo-lezen van mijn groep anders aan te pakken. Mijn kinderen lezen samen met een andere groep. Tijdens het duo-lezen zijn mijn collega en ik bezig met Ralfi lezen met bepaalde lezers. Ook worden er een aantal kinderen even uit gehaald om met een moeder te gaan flitsen.

Er wordt over het algemeen prima gelezen. Op het digibord in de klas staan altijd vragen geprojecteerd die de kinderen aan elkaar moeten stellen over het stukje dat gelezen is. Samen met mijn collega ben ik nu dingen aan het uit proberen om meer de diepte in te gaan. We willen graag ook een stukje begrijpend lezen oefenen tijdens dit half uur.

Hoe pak jij het duo-lezen aan met je groep? Of doe je iets anders?

Nu gaan mijn kinderen dit blad invullen na het lezen. Ik kwam het tegen op Pinterest en heb het vertaald.

 
Hier kun je hem downloaden!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen