Het archief

Bezoekjes

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgen via @

vrijdag 3 mei 2013

Juf, mag je....?

 
Het was bijna elke les raak. Elke keer kreeg ik na mijn instructie dezelfde vragen. Mag je met gelpen? Mogen we samen werken? enz. enz. enz...
 
 
En ik werd er niet goed van. Ik kon het al drie keer gezegd hebben tijdens mijn instructie, maar toch moeten sommige kinderen steeds deze dingen vragen. Blijkbaar was ik niet duidelijk genoeg. Ik kroop op een avond achter mijn laptop en dit hing de volgende morgen op mijn bord. Ik zet er een kruisje bij als het niet mag en een krulletje als het wel mag. Natuurlijk vertel ik het ook in mijn instructie, maar nu kunnen de kinderen het ook nog even nalezen op het bord. Duidelijkheid!

 
 
 
 
Hier kun je de kaarten downloaden!

1 opmerking:

  1. Ik zou dit graag maandag uitproberen. Ik vind de opmaak heel knap van jou maar zou er graag nog enkele aan toevoegen. Kan ik eventueel het word bestand krijgen?
    (liengalle1990@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen