Het archief

Bezoekjes

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgen via @

zaterdag 6 juli 2013

Het was niet bedoeld voor work-in-progress!

Ken je dat? Dat sommige kinderen totaal verbaasd reageren als je verteld dat het werk van vandaag ook echt af moet? Sommige kinderen zijn totaal niet bezig met het werk dat af moet, anderen bespreken van alles behalve het werk en anderen die gebruiken de tijd niet bepaald effectief. 

Werk dat niet af is moet in mijn klas bijna altijd mee naar huis. (Behalve als ik heb gezien dat een kind vreselijk hard aan het werk is geweest.) Dan gaf ik het meestal zo mee, om het de volgende dag weer te vinden in mijn nakijkbak. Dat wilde ik anders aanpakken. Ik wil dat ouders ook weten waarom het meegegaan is. En dan graag zonder dat ik er achteraan moet mailen. Dus heb ik een briefje gemaakt dat ik zo met een paar vinkjes kan invullen. Paperclip eraan en hup. Misschien wil je dat ook? Kan hoor!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen