Het archief

Bezoekjes

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgen via @

woensdag 31 juli 2013

Stukje bij beetje

Stukje bij beetje krijg ik mijn nieuwe klas naar mijn zin. Ik ga een totaal andere groep doen (vorig jaar 4/5 en nu 7/8) en ik moet ook nog eens verhuizen naar de andere kant van de school. Een hele hoop werk dus.

Ik heb een deel van mijn (gigantische) prikbord gereserveerd voor het volgende:

Hieronder komt het werk te hangen waarvan ik denk dat netter kan. De kinderen kunnen hier het werk weghalen en aanpassen.
 
Hieronder komt het werk te hangen waar geen naam op staat. De kinderen kunnen hier het werk weghalen en voorzien van hun naam.
 
Onder deze posters hang ik wasknijpers.Op deze houten wasknijpers heb ik met hete lijm punaises op geplakt. Die punaise prik in mijn bord waardoor ik makkelijk papieren aan mijn bord kan hangen en wisselen.
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen